AJÁNLATKÉRÉS, SZÁLLÍTÁSI, RENDELÉSI INFORMÁCIÓK


  •  Az ajánlat-tétel és a megrendelés kizárólag írásban történik.
  • A feltüntetett nettó árak naprakészek, az áfa 27%
  • Teljes körű árajánlat – szállítási és fizetési feltételekkel és az összes költség megjelölésével.
  • Nagyobb tétel megrendelése esetén mennyiségi kedvezményt adunk.
  • Nagyobb beruházás, komplett iroda-berendezés előtt díjtalan helyszíni felmérés.
  • A bútorok nem lapraszereltek, hanem ragasztva és csapolva készülnek teljesen készre szerelve. Így sokkal tartósabbak, nagyobb a stabilitásuk és Önnek sem kell bonyolult ábrák szerint összeszerelni…
  • A bútorok terjedelmesek, sérülékenyek, a szállításuk emiatt költségesebb lehet, mint a lapraszerelt bútoroké.
  • A megrendelt áru átvétele történhet személyesen műhelyünkben Dunakeszin vagy házhozszállítással.
  • Az érdeklődők kérdéseire e-mailben és/vagy telefonon is igyekszünk kimerítő válaszokat adni. Kérjen tanácsot a bútorok elhelyezésével kapcsolatban! Forduljon hozzánk bizalommal bármilyen- a termékekkel, rendeléssel kapcsolatos – kérdéssel!

A RENDELÉS MENETE online rendeles


  • Válassza ki a terméklistából a szükséges termékeket!
  • Mérje meg a helyiségben a leendő bútorok elhelyezkedését!
  • Kérjen árajánlatot az így kiválasztott bútorok gyártására/szállítására: info@simplexbutor.hu
  • Az ajánlatkéréshez szükséges adatok: pontos SZÁMLÁZÁSI NÉV, CÍM, szállítási név, cím, kapcsolattartó név, telefonszám.
  • Ajánlatkérő levelében tüntesse fel a rendelendő mennyiséget, a választott lap színét, az esetleges eltérő szállítási címet.
  • Ajánlatunkat munkanapokon legkésőbb 48 órán belül elkészítjük és válasz e-mailben küldjük.
  • Amennyiben hivatalos  – cégszerűen aláírt, bélyegzett – árajánlatra van szüksége, kérjük jelezze!
  • Ajánlatunkban feltüntetésre kerülnek: az árajánlat hivatkozási száma, a termék cikkszáma, egységára, mérete, műszaki leírása, színe, a szállítás várható határideje, a szállítási díj, az ajánlat érvényessége, a fizetés módja és ütemezése.
  • Erre az árajánlatra – amennyiben a feltételek megfelelnek – egy egyszerű válaszban tud reagálni, amelyben szerepel, hogy a termékeket megrendeli.
  • Megrendelő levelében tüntesse fel, hogy az ajánlott fizetési feltételek közül melyiket választja!
  • Megrendelését munkanapokon 24 órán belül visszaigazoljuk.
  • Az elkészült bútorok, textíliák szállítása/átvétele előtt értesítést küldünk.

GDPR-ADATVÉDELEM

A Simplex Csoport Kft. a céges és intézményi ajánlatkérők által megadott ügyintézői személyes adatokat (ügyintéző neve, telefonszáma) az Adatvédelmi törvény rendelkezései szerint használja fel. A felhasználás kizárólag a megrendelés teljesítéséhez szükséges kapcsolattartásra korlátozódik.


BÚTORSZÁLLÍTÁS

1. lehetőség – megrendelő a kész bútort – előzetes időpont-egyeztetést követően – saját maga szállítja el a Dunakeszi Repülőtéri út 1. sz. alatti Ipari Parkban lévő műhelyből


2. lehetőség – házhoz szállítás: az elkészült bútorokat az árajánlatban feltüntetett szállítási díj felszámításával kollégáink szakszerűen kiszállítják a megadott szállítási címre.


Bútor házhoz szállítást csak nettó 50 000Ft rendelési összeg felett vállalunk.


SZÁLLÍTÁSI DÍJ

A szállítási díj mértéke függ a termékek típusától, mennyiségétől, a távolságtól, így minden ajánlatunkhoz útvonaltervező segítségével külön szállítási díj kalkulációt készítünk.

A szállítási díj tartalmazza az üzemanyagköltséget és a kolléga/kollégák munkadíját.

A szállítás kérhető rakodással vagy rakodás nélkül. Utóbbi esetben kollégánk a bejáratig szállítja a bútorokat, a rakodásról a megrendelő gondoskodik.

Zuglói telephelyünkön teherautó bérlési szolgáltatásunk is megrendelőink rendelkezésére áll, melyről a http://www.kisteherautoberles.hu weboldalunk ad teljes körű tájékoztatást.

t2 kicsi másolata


IRODAI SZÉKEK SZÁLLÍTÁSA

Az IRODAI SZÉKEK házhoz szállítása előre egyeztetett feltételekkel történik.

Szállítási módok:

  • GLS csomagküldő szolgálattal (1db-os rendelések, állandó szállítási útvonalból kieső szállítási címek esetében) A szállítási díj minden esetben a megrendelt áru tömegétől és térfogatától függ. A csomagszállítás díja az ajánlati lapon kerül feltüntetésre.
  • nagyobb mennyiségű szék rendelése esetén vagy a gyűjtőfuvar útvonalára eső szállítási cím esetén szintén egyedi szállítási ajánlatot adnunk.

HELYSZÍNI SZERELÉS 

Bútoraink teljesen összeszerelt állapotban kerülnek kiszállításra. Igény esetén azonban vállaljuk a legyártott bútorok egymáshoz vagy más belsőépítészeti elemhez történő rögzítését. Ezt a szolgáltatásunkat a bútorok alapára nem tartalmazzaarra külön ajánlatot adunk.


KEDVEZMÉNYEK

mennyiségi kedvezmény – a megrendelt irodabútorok mennyiségének, értékének függvényében egyedi megállapodás szerint

időszakos akciók, kampányok – szezonális vagy alkalomszerű kedvezmény


SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ

A saját gyártású bútorok esetében a szállítási határidő függ a megrendelt bútorok mennyiségétől és az aktuális gyártókapacitástól. Átlagos gyártási idő 4-5 hét.

LINEA irodai székek esetében a szállítási határidő az aktuális raktárkészlet függvényében kb. 2 hét.

Írásos ajánlatunkban a szállítási határidő pontosan feltüntetésre kerül.
Sürgős esetekben egyedi szállítási határidő is lehetséges.


SZÁMLÁZÁS

Az árut a beérkezett megrendelő levélben feltüntetett számlázási adatokkal számlázzuk. A számla lehet hagyományos papír vagy távszámla. A távszámlát a számlázó szoftverünk automatikusan küldi a vevő e-mail fiókjába PDF mellékletként. Ezt a számlát a vevő tudja kinyomtatni az e-mailből.

A PDF számla NAV által elfogadott számlaformátum aláírás és bélyegző nélkül érvényes.

 


FIZETÉS

A számlát az alábbi fizetési mód és ütemezés szerint lehet kiegyenlíteni:

  • előre utalás díjbekérő alapján
  • 30% előleg fizetése átutalással díjbekérő alapján, a további 70% teljesítéskor fizetendő készpénzben vagy aznap indított átutalással
  • teljesítést követő 5 naptári napos átutalás

A fizetési feltételeket írásos árajánlatunkban jelöljük meg.

Előlegfizetés esetén a megrendelés időpontja az a nap, amikor az előre átutalt összeg cégünk számláján jóváírásra kerül.

A Simplex Csoport Kft. fenntartja a jogot, hogy a fizetési módot és ütemezést minden esetben egyedi elbírálás szerint határozza meg.


ÁTVÉTEL

A bútorok átadás-átvétele szállítólevélen történik.

Amennyiben bármilyen probléma, sérülés történik, vagy a megrendelés során rögzítettekhez képest eltérés van az átvett termékkel kapcsolatban, a szállítólevél mindkét példányán kérjük dokumentálni!